explore1mh1.reismee.nl

13e dag

hallo.

ik heb gisteren niet geschreven want ik was nog al laat terug in het hotel enik was zo moe om te schrijven daar ik daar geen zin meer in had. dus ik ben mijn bed in gedoken en in slaap gevallen. ik was gisteren naar de China town geweest. het was daar echt beeldig.. zo mooi. ik heb heel veel foto´s gemaak. die moet ik nog op internet zetten. dat die ik nog wel op.

vandaag was ik van plan om nog een keer naar de empire state building te gaan. zo kan ik nog 1 keer in en dan kan ik nog even van het uitzicht genieten.

dit is dan ook de laatste keer dat ik kan schrijven.. want morgen ga ik weer naar huis.. helaas. ...snik.... ...snik... ik zou hier nog wel willen blijven. ik heb hier echt zo genoten.

ik ga nu maar eens. ik zal proberen om morgen nog te schrijven

daaagggg...!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!